• 23 November 2019

Redagowanie tekstów jako praca dodatkowa

W dzisiejszych czasach praca zdalna jest częstą formą zarobkowania. Sporo osób ceni sobie możliwość pracy w szlafroku i samodzielność w działaniu. Dla niektórych brzmi to zbyt bajecznie i niepotrzebnie podchodzą nieufnie do takich pomysłów.

Czym zajmuje się copywriter?

Autorzy treści internetowych to zwykle pomysłowe osoby z otwartymi umysłami. Redagowanie i przepisywanie treści to kluczowy aspekt tego zawodu. Zazwyczaj zlecenia na teksty copywriter pozyskuje z prężnie działających platform internetowych, gdzie zleceniodawcy umieszczają swoje oferty. To wolny zawód, który wymaga dobrego planowania i samodyscypliny.

Redagowanie tekstów jako praca dodatkowa

Przepisywanie treści jako praca dorywcza

Osoby poszukujące możliwości dodatkowego zarobkowania, śmiało mogą przetestować swoje umiejętności językowe. Zazwyczaj rejestrując się na którejś z platform internetowych, które zrzeszają zleceniodawców i autorów, należy napisać krótki tekst próbny. Dzięki niemu kompetentny pracownik portalu, dokona oceny talentu pisarskiego. Gdy taki tekst zostanie zaakceptowany, autor może się zalogować, przeglądać dostępne zlecenia i wybierać wśród tych, które wydają mu się interesujące. To od copywritera zależy, ile czasu przeznaczy na pisanie. Może więc to być świetny pomysł na zasilenie domowego budżetu.

Sceptykom warto przypomnieć, że zlecenia na teksty są i będą, ponieważ marketing internetowy działa coraz prężniej. Coraz więcej firm potrzebuje tekstów do swojego sklepu internetowego lub na bloga firmowego. Takie teksty mogą przyciągnąć potencjalnych klientów, dlatego kreatywny copywriter to skarb.